ÄLSKLING KLIA MIG PÅ RYGGEN

Ang. den här bilden som jag hade ute härom dagen kom jag tänka på. Hur  kliar man sin man i ryggen ?  Mannen min vill ofta för någon konstig anledning att man ska klia honom på ryggen. Men hon är kanske singel. Men hur petar hon sig i näsan (som övrigt är mycket mycket fult o göra det vet vi väl) ? Torka sig efter toabesöket måste hon väl ? Hur i helsike klär man sig ? Och varför i guds skull har man skaffat dessa långa naglar ? Vissa gör vist allt för att få uppmärksamhet, men ändå. VARFÖR ?

Thakock

ne ne, du ska fråga.. hur hygienskt det är?

Gabriella

kolla något inlägg över så finns de bilder från en fest där ser man resultatet ockås :)

gabriella

eller förlåt tänkte fel :P

aa om ja färgar om på nytt så får ni se resultatet självklart haha

Linda - ndaiL

ja, jag tycker också det låter bra !

Elvira Eriksson

Ha en bra dag!:)

Maria - livet i Milano ☆

verkligen hemska naglar

Monica

Usch vilka hemska nagar! Ryser i hela kroppen.

DONKEN

och tvätta händera ens. hon måste ju för fan ha hjälp med allt.. :/ lustig kvinna. jag hoppas hon klippt dem nu.

Pernilla

Mm visst var den, hela hans skiva är så bra =)



Ha en bra helg!!

Gun

Usch vad äckligt! Jag fattar inte heller varför man vill ha så långa naglar. Vilken befrielse det skulle varaför henne att klippa dem.

Ellis

Jag undrar hur hon får på sig kläderna?

keit

Hon kanske inte har nån man. Ha ha Har du inte sett dokumentären med henne ? Hon jobbar som frisör. Får göra olje behandlinga på naglarna tror det var nån gång i veckan. Helt otroligt att de håller.