AMY BUTLER RETROTYGER

En av mina kompisar har upptäkt att hon tycker om retro stilen helt plötsligt och vill ha en överkast i denna stil. Så jag letade ett tag efter tyger till henne och hittade till slut massa fint hos BROARNE.

MASSA AMY BUTLER TYGER OCH INSPIRATION HITTAR DU HOS  BROARNE.SE
Tygen kostar 87 kr för halv meter.







På AMY BUTLER HEMSIDA  HÄR  hittar du masor av inspiration. Man kan sy o göra allt möjligt av dessa fina tyger som väskor, tavlor, kuddar, lapptäcken...
Den som tycker om scrapbooking finns även AMY BUTTLER serie med fina papper, kort och dekorationer till scrapbooking






K

haha ja,. superkul sedan det flyttat in lite nytt folk =D



Oj så mycket blommigt =P

Johanna

Ja, mycket roligare:) _längtar tills jag får egna barn och få ännu mer lek i livet :)

Gabriella

visst :)

Förvirrade Morsan

sv; ja, jag med! Man kanske skulle skaffa sig en sån där eldkastare och försöka smälta bort snön?

Sarah

Sv: Kan man säkert, men jag tror man måste vara inskriven då och det är inte jag, och jag vill inte i heller :(

HEVE DOSKI - BLATTEBRUDEN !!

sv: haha gör så du :)

Sarah

Sv: Då litar jag på din make, jag menar, om man är tokig i feta ost, vilket jag är, då kan den ju inte vara ngt annat än god :)



Hur kan det komma sig att du inte gillar smält ost? Konsistensen?

sara

Ja visst är det...även om det är ganska dåliga bilder...



Gud vilka fina mönster!

barbara

vilka tyger! speciellt den rosa! tack för tipset på hemsidan ska kolla in! jag gör för närvarande lite napphållare med retrotyger.