DET ÄR ÄNNU VÄRRE

Det här är värre än jag trodde. Han inte bara lagar mat helt plötsligt han erbjuder även skjutsa mig till Marieberg, IKEA  och alla möjliga affärer han hatar. Vad ska man tro ? Han är allvarligt sjuk och har bara 3 dagar kvar o leva ? Han har varit otrogen ? Han har förstört min favorit kaffekopp? Han har kommit på att han är homosexuell?
HJÄLP MIG NÅGON !!!!
Millah

Ja helt klart.. Man just nu är jag sugen att fara ut med skotern , ha med sig varm chocklad och mackor och grilla korv.. Så härligt :)

Becka

Hm...eller älskar han dej bara och vill visa det genom att offra sej och göra något han vet att du vill. Men du känner ju honom bättre... ;)

Hanna

okej ;)

Anonym

sv; Okej =).

Emma.T ( tjej från rejjst.blogg.se )

sv: Härligt! Jag mår bra =)

Sofie

nu har jag bara träningen kvar :) vad har du gjort?

Erika

Hehe, så snällt av honom =)



Sv. När avatar kommer ut på dvd är det jag som springer och köper den!

yasmine modell fru och mamma

tack de hoppas jag med håller tummarna men den turen har jag aldrig hehe.

nu ska jag göra mig en semla tror jag kraaam

K

haha! Vad härligt med lite uppvaktning! ;P



Jo den var lugn och skön =)