HEMMA ÄR VÄL ÄNDÅ BÄST

Jag var idiotisk nog o ge mig ut i dag. Tänkte att jag skulle köpa godis till mig själv. Det är ju ändå lön i dag och då måste man ju fira och apoteket ligger ju alldeles bredvid där. Inte varje dag man får stora summor från försäkringskassan ju.
Jag mår ju lite bättre i dag, men långt i från bra. Alla barn verkar vara bitna av en elak orm i dag och vägrade o uppföra sig så vi försökte o göra vistelsen i mataffären kort. Men vi har ju tyr som ni vet så när vi kom tillbaka till bilen hade bilen fått sitt eget liv och vi var tvungna o åka in till Örebro till bilverksdag. Det lilla felet bilen har(fråga inte vad o varför för bilar är obegripliga, precis som män) kommer o kosta 3200 för delen +1800 för att sätta dit det. Så 5000 kr fattigare blir vi igen. Den här trollet i bilen har hållit sig borta länge nog så nu var det väl dags igen.
 Är nu så trött, har ont överalt och nästan död. Men bara nästan för jag dog ju i onsdags och jag är väl ingen katt med sju liv.
 Ska nu sätta mig i soffan och läsa lite bloggar och svara på kommentarer som jag inte har gjort gud vet hur länge. Det är ett under att ni står ut med mig..

JAG MÅSTE JU ERKÄNNA ATT JAG HAR SETT BÄTTRE UT. JAG BORDE KANSKE SMINKA MIG. TYR ATT JAG HAR MIN ROSA HÄST SOM KAN TRÖSTA MIG




Anki

Det där var väl inget konstigt kort,heller



Kram på dej



Bilar är dyrare än kvinnor, hahahahahahaha

ABSSOLUTAARNELA

tack :D

Thakock

Stackare! Du får bli frisk snart!

Tråkigt med bilen!



sv: Ja, man vet aldrig hur det blir längre. Svårt o tro på forskarna!



sv2: Haha, jo här har det regnat. ;D



sv3: Aha, ja då kan det vara svårt ju!

Maria

Haha, bra med en häst som kan trösta. ;)



sv: Det skulle de garanterat göra! Du får se till att skaffa filmen till dem.

Elvira Eriksson

Svar: haha en kompis till mig sa att han skulle hoppa framför ett träd men han menade tåg och vi skrattade åt det jag och min bästa tjejkompis, och vi är osams..

emma

Tack :) köpte den på H&M's barnhörna för 19,50 :)

Hanna

Haha ja , tycker jag med;)

Gun

Stackars dig som inte mår bra. Och fy sjutton för bilar som går sönder. Vi har lagat vår för 10000 den senaste månaden.

AMANDAWAHLGREN

de gör de nog..

n

kolla gärna in våran bloogg;D

Förvirrade Morsan

naaaw, söt bild =)

Renee

Du ser lite ledsen ut!

Josefine- mamma till Olivia

typiskt att bilen ska kosta så mycket att lagas. Man vill ju ha pengarna till annat.