HJÄLP TACK

Nu har jag lärt mig hur man lägger upp egna filmer på You Tube. Det tog bara ett år. En liten problem bara. Hur roterar man filmen ? HJÄLP tack.


TESSY SÄGER PAPPA

Smultron Mamman

SV: hehe jo men visst =)



Bara bra med mig...

Gun

Vi har också ett par filmer som behöver roteras. Jag vet inte ens OM det går.

Gun

Vad gulligt! Hon kan prata hon..tyckte jag hörde "pappa" i alla fall va?

Renee

Ingen aning men om ett år så kanske du kommit på det också.

Gullig film, jag sitter med huvudet på sne.

Denise - Ännu en mammablogg

Det kan du göra i Windows moviemaker :) Då öppnar du filmen i det programmet, drar ner den till "film rutorna", högerklickar och väljer effekter och sedan så väljer du rotera och så många grader du vill att filmen ska rotera :) Sen sparar du bara filmen och lägger sedan upp den på youtube :)



sv: Kaffe är underbart :)

tess

ja visst har hon :Dtotally hot

Amy

Svar: Tack! Ja då hade den passat bra, jag har inget snetak där jag bor nu och tanken var egentligen inte från börjat att den skulle passa in i ett sådant rum. Jag tyckte bara det blev mer stilfullt!



Hihi, va skönt! Friden räddad eller vadå?!

Förvirrade Morsan

så söt hon är=) hon pratar på ett helt annat sätt än denver! ;D

Jessica

Tror inte min förra kommentar kom fram..



Hon är så sööt! :) Hoppas ni har en fin helg! :)

Josefine- mamma till Olivia

åh vad roligt att få se filmklipp, så söt, och man hör ett litet pappa :)