JULEN ÄR SLUT

Mannen tjatar att julen är slut och jag borde ta bort julsakerna. Måst ju erkänna att julstjärnan ser rätt ledsen ut. Men det hela verkar ju rätt meningslöst för om ca 11 månader måste man ta fram o packa upp allt igen. Men eftersom jag är JÄTTE rädd för MANNEN får jag väl packa ner allt idag då. Låda efter låda efter låda......morrrrrr..................

Victoria ♥

sv: haha naej de är ju bara att välja en artist du kan titlarna på och sen leta fram vilka låttitlar som passar bäst in till frågan + dig själv :)

Thakock

Stackars blomma! =D Men den håller nog till denne julen med ;D



sv: Haha, ja han kan vara bra att ha ibland. =)

Ja, ibland behöver man gå ner i vikt.

Bitterfittan

neeejdå blogg.se fungerar alltid super ;)

JULIA - fashionbyjulia

SV: Eller hur! Tycker den är så snygg :)

Blondiie was here=)

Gött då är jag inte ensamt =) jag har julgardiner som är enfärgat röda i vardagsrumemt å en adventsljusstake =)

haha men va fan får väl ta det ikvälldå =)

Gabriella

ja verkligen :)

Jennie

haha kanske dags att ta bort de ja :P

LIENE

dom blommorna verkligen döda, hehe.

Pernilla

Mm mår lite si sådär men ska försöka ta mig iväg imon...

Sara - Alicias mamma & gravid

Tack! Operationen gick bra med min mamma :)

Erika

sv: Ja eller hur :)

SABINA

Hej :) Har en liten frågestund på bloggen, fråga gärna något! :)

Ellis

Du har typ.. glömt att vattna den?..

DONKEN

tycker minsann att den ser riktigt fräsch ut ;) hahaha..

jag klippte bort det röda på mina, och nu växer det ut små ljusgröna skott från den. då de håller nog i 11 månader till, de. :D utan att vara för juliga under tiden. woho! såna idéer gillar jag. får se om bladen blir röda sen bara, för då måste jag ju klippa bort dem igen. hum.. pöss