LOTTOVINST

Jag vill vinna på LOTTO. Jag har funderat på saken och jag VILL verkligen vinna. Jag behövde fundera verkligen länge. Hela 3 sekunder tog det medans jag skrapade min tia lott i dag. Men ingen vinst blev det. Jag är inte förvånad.
 Att folk vill vinna på lotto tas som en självklarhet. Vem skulle inte vilja vinna 1 miljon ? 5 miljoner ? Men det måste ju finnas människor som inte vill vinna ? Det måste ju. Det kan knappast vara så att 100 % av jordens befolkning vill vinna på lotto. Kan det ? I så fall måste det väl vara det enda vi människor oavstt tro, kön eller statur är överens om. 
 Men vi är definitivt inte överens om hur vinsten skulle spenderas. Vissa vill köpa en ny bil , andra vill resa jorden runt. Det finns så många sätt o spendera pengar på.
 Men jag...  jag vill köpa evig kärlek. Hur mycket kostar det ? Räcker det med 5 miljoner ?
Diana

För 5 miljoner så lover jag att älska dig livet ut! Ro hit pengarna! :)

alexandra

Hej,gå in på min blogg och försök gissa rätt på min fråga:) Vinnaren får en länkning, kanske inte världens mest exklusivaste pris, men det är alltid kul att vinna någonting:) Kram

K

haha nä inte riktigt ;) Men det känns ändå coolt att utmana sin scen"rädsla" lite och våga på fastän man inte är någon mästare =P

simone

Tänk att du INTE vill vinna.. verkar funger för en del som inte tror på vinsten, köper någon lott för en liten peng och kommer hem med miljoner :O

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

tack så mycket!

Anki

Evig kärlek kostar inget, det är GRATIS får jag hoppas, hahahhahahahahah



Kram och gomorron ska det bli loppis idag