MÄN O TÅRAR

Vad är det med män o sport ? Hur kan en man som inte tycker att det är manligt o gråta plötsligt falla en tår bara för att någon svensk åkte först över en mållinje. Och guld i hockey ska man inte ens prata om. Då storgråter de, bölar som små bebisar. Var är deras manlighet då ?
 Att kolla på ballett är inte populärt hemma hos oss.. Det är fjantigt med män i tights tycker MANNEN. En liten undran bara..vad han män som åker långskidskor på sig ? Snickarbyxor ?
 Att män tycker om o titta på kvinnor kan jag ju förstå. Vi kvinnor tycker ju om o titta på vakra män. Dock kan jag inte tycka att dessa kvinnor som åker skidor och svettar, flåsar och dreglar är speciellt attraktiva. Men jag kan ju ha fel.
Jag verkar inte fatta det hela. Det verkar bara vara män som fattar. Vilken tur att jag saknar manliga hormoner så jag slipper o se eländet.
 

PS. Det begriper du inte kvinna
MANNEN
Renee

Män i tights,finns det något mindre sexigt än det. Kan dom inte åka skridskor och skidor i hockeyutrrustning.

Pam :)

sv: tack så mkt! :D



allt bra med dig?

Em

Hahaha! Jag kan nog också fälla en tår, men så tycker jag inte det är fel att fälla en tår annars heller. RIKTIGA män tycker inte det är omanligt att gråta! SÅDETSÅ!! :D

Erika

Hehe, nej tights på män är väl inte det sexigaste som finns precis .

Diana

Tacka vet jag friidrott, där skumpar det så härligt att jag struntar i vem som vinner. Vintersporter är lite sämre, antagligen är det kylan som gör att lilleman inte vill titta fram. Hahaha!

Men jag förstår att män gråter till vissa saker. Jag fick svälja och svälja igår för att inte börja böla.

Tanja

Har du nåt bra träningstips eller mattips? Kram :D

thakock

Suck...män!



sv: Haha, okej då vet jag det. ;D



Visst suger det att tvätta?

girly

HIhi jag hatar os:(

Carolina

Jag blir rädd när män gråter till sport...

K

Jo det är inte kul nu alltså! =P



Men om ni jämför med våra -20 grader och isande snöstormsyra idag kanske det känns bättre? =P



Jag följer inte OS överhuvudtaget jag =P Jag skulle snarare gråta om jag var tvungen! haha

yasmine modell fru och mamma

tack lillen är lite bättre men jag mår skit halsen kliar, hostar hela tiden febern är hög spyr och skiter.

usha nej ska vila nu kraaaaaam från oss

Pernilla

Nu är det rensat, såå skönt att ha det gjort =)



Ha en fortsatt bra dag.

LINDAVIOLA!

sv; Ja :D.

Felicia

sv: Okej :)

allt bra idag då? :)

N I L M A

haha det är intressant det där ;)

Anonym

Absolut är vi det haha!Ännu mer när jag också hade långt hår!

Annika

Hahaha så bra skrivet! Stämmer skitbra!

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja jag har då aldrig heller förstått det där med karlar och sport :)

Mia

Joodå :>

emma härnqvist/perfektion

haha fast anna anka är allmänt vetande, när jag menad enyheter menar jag mer händelser osv. :)



p.s. kom ihåg att delta i smyckes-tävlingen hos mig i samarbete med Bracy.

Malin-mmcs

Hahaha...gillar verkligen ditt inlägg..stämmer precis.

Sandra

hehe det måste finnas en liten gnutta man i mig då :) men jag hoppar över hockeyn iofs, den gillar jag inte alls!

Ellis

Jag håller med dig till tusen! :D

Erika

sv: Det lät ju bra :)

Britt

Jag tycker om all sport och alla män och jag gråter till allt.

DONKEN

haha du har en jävligt bra poäng med tights. balett vs. skidåkning. :P hahaa... pöss pårej!

Gun

Jag grinade också i förrgår när de vann guld och brons, så jag har nog en hel del manliga hormoner i min lilla kropp.:)