MANNEN GJORDE BORT SIG

Hoppas ni har fått en trevlig dag. Det blev ju ingen promenad för vår del. Istället fick jag leka kärleksdoktor åt en kompis. Vid femtiden hade jag gett henne all gratis råd jag hade och hon åkte hem, dock inte så mycket klokare.
 Jag kom på att det våre trevligt o komma ut lite och ta familjen till stora fina restaurangen för att äta middag. Det blev Mc Donalds. När vi då hade köpt var sitt Happy Meal till barnen visade de  sin bästa sida. Ja, ni vet den där sidan som gör att vi föräldrarna vill helst sjunka igenom gålvet. Bordet bredvid satt ett par i 30 års åldern. Mannen min skakar då på huvudet och varnar mannen i bordet bredvid att ALDRIG skaffa barn. Låt henne inte lyra dig o säga att barnen är gulliga. Mannen skakar på huvudet då och låvar i heder o samvete o följa hans råd. Mannen min blev då glad och trodde att han har räddat en manlig själ. När den unga paret har ätit klart reser kvinnan sig och fram kommer en stor gravidmage. Det var vist för sent ändå....
Ellis

Hahahaha då vill man VERKLIGEN sjunka genom jorden hahahaha

Becka

Haha! Pinsamt!



Jag gick också till stora restaurangen idag! Gott! :p

Emma

haha!

tess

haha, pinsamt :P



men gott med donken iaf :)

Gun

Hahahahahaha! Det var ju jättekul!:D

Josefine- mamma till Olivia

oj så pinsamt, hehe :)

thakock

Hahhaha sååå pinsamt!