NYA SMYCKEN

Har fyndat en del smycken de senaste tiderna så jag tänkte o visa upp de till er.

HALSBAND, 2 RINGAR OCH NYCKELRING 5 KR STYCK. KÖPT PÅ LOPPIS I ÖREBRO





ÖRHÄNGEN, HÅRKLÄMMOR OCH ARMBAND 10 KR STYCK, KÖPT PÅ CUBUS



HALSBAND PEARLS FOR GIRLS, 64.50 KÖPT PÅ EN LITEN AFFÄR
ARMBAND BAGLADY  104 KR REA PÅ NELLY.COM



HALSBAND, 19 KR , GINA


Gun

Vilka fina smycken. Jag gillar pearls for girls och har ett halsband och ett armband från dem.

sara

Det är så himla irriterande när det inte funkar.

Gillar dom armbandet som var rosa med ett hjärta och den med pärlor! Jätte söta!

Diana

Snygga smycken! Där har du verkligen fyndat. Min favorit var det rosa flätade med två berlocker. Eller kanske det med hänglåset... hmm.

It´s you and me baby ! - Både smycke- & tvål- tävlingar pågår nu :)

Snyggt :)



Glöm inte att delta i min tvål-tävling, om du vill förstås :) Ligger under kategorin Tävlingar !

annsan_s

Visst gör det! Hahahahaha..Snygga smycken!

simone

otroligt vackra smycken! :)

Daniel

Det kallar jag fynd, så fina!

Anonym

Mathilda

aaa de är riktigt gott asså ^^, mumigt. nu blev ja sugen på en kyckling o curry sallad juuh ;) hehe..

kramar

Moa

Härligt :) vad gör du idag?

Maja

Vad fina!

Ka

vad gör du idag ? =)

Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Åh så fina! :D

Jenny

Snygga smycken :O ; )

emma

bara kikar in och säger god eftermiddag

kramkram

britneyspears fanblogg

besök bloggen om du gillar britney spears:)

Pernilla

Najs med smycken, kan man inte ha för mycket av =)

Hehe!!

thakock

Fina grejor!

♥ L A I L A ♥

så snyggt =)