SNÖOVÄDER

Vi kom hem precis. Ja, vi var dumma nog o ge oss ut. Allt är våra vän Veronicas fel. Hon tvingade ut oss. Ja, just hemsk människa den där och nu kommer hon inte hem för att vägarna är inte plogade. Så nu har vi fått en övernattningsgäst. Hur mycket ska man ta för en natt från henne ? Vad kostar en hotellnatt med middag och frukost ? 10500  ?
Och om någon undrar då har vi så mycket snö nu så vi fick gräva fram ytterdörren. vi har gett upp o skotta, vägen är inte plogad så det kommer väl ingen tidning ändå. Jag börjar sergöst gråta snart. Jag tror jag har blivit snö allergiker....
Giely

Är också allergisk mort sön;P

Vi såg Shutter I slans så jävla grym:)

Puss Girly

DONKEN

då smittar nog din allergi, för det börjar faaan bli outhärdligt nu med all jävvla snö. Man kan ju inte ta sig nånstans. Och mååste man det, ja då får man minsann köra riktigt sakta. :/

svar: tack :D jag tycker det är lite halvtråkigt, är ju bara gardinerna som är nåt bra. haha ;) pössen

roos

sv: ellerhur! hur vacker som helst!

thakock

Det börja smälta här rejält men nu har det börjat snöa igen. =/

Diana

Shit det låter riktigt illa! Hoppas ni får behålla er ström, annars är ni illa ute!

b.esa

ja ganska kul :d

Britt

Här i norra Sverige har vi inte mer snö än en vanlig vinter så snön stör mig inte. Däremot är det så kallt så man inte kan vara ute. Vi har haft -25 i flera dagar nu. Brrr!

Dragana

Hemskt med så mycket snö... men det är la endå skoj att ha lite besök hemma! =))

Renee

Oj då, vi hade ju också gäster som övernattade, dom var två och en halv. Ska genast skriva ut en räkning.