SOLEN O VÄRMEN

Den är här nu. Den där solen som har varit efterlyst så länge. Jag ska klä hela flocket o ge oss ut o njuta....
DONKEN

mmmh, vad gott.. :) här är minsann ingen sol, bara bankande gubbar på taket.

så nu sitter jag och väntar på en solstrimma här då.. :P pössen

Erica

Va härligt det ska ja vi me göra! =)

Modekids

Gillar du barnkläder? Då ska du absolut kika in på vår nystartade blogg om barnmode!

Em

Ja visst är det underbart väder ute? Solen strålar här med! Ha en härlig eftermiddag!!

thakock

Solen syns här med! Mysigt!

Hanna

haha visst :) , mysigt!

Isabella

ja det var det :D

Neli

Ja den är jättefin :) Älskar den (L) Men ifs, finns det nån Michael Jackson låt som man inte älskar? :) KRAM

JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja, det är inte bara på söndagar jag behöver plugga. Lite på fredag och lördag också ;P Lagom roligt... Härligt att njuta av solen!

Veronica

Ja, verkligen skönt med solen! Men det är fortfarande kallt.



SV: Det gjorde jag.



Yes.

Pernilla

Jasåå inte!! Är en av mina favis låtar just nu.



Skönt att solen tittade fram idag!!

Trees

Är ni 5 i familjen? :) söta barn har ni.

Deniesé

sv: Om du läste inlägget så skulle du vetat vad jag tränade . Men jag körde Functional moves & cykel kareoke samt gymma.

Anonym

sv; Ja, jag älskar det :D.

sara

Hej hopp!

Sorry för segt svar!



Allt bra? Har veckan varit snäll mot dig so far? :)

Jo, hoppas du klickat in och spanat på hennes blogg!

Moa

Moa

Tack så mycket! Ska försöka =) Ruggit fin blogg!

MyzaaN

Det är väldans härligt att vara frisk :)

hehe allt bra?

Sanna

svar Javisst var det gulligt ^^ tihi

Erika

Ja, härligt med sol!

julia :)

sv; jajamen, alltid härligt att sluta tidigt! :D

Erika

sv: Ja visst ^^



Ha en trevlig kväll!

karolinajonsson

hahaha, kanske det ;)

gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; ja, ellerhur?!

♥ L A I L A ♥

Nawh sötnos! :) Du är för söt tycker jag =)

karolinajonsson

det var så härligt med solsken idag!

emma

hej gumman.

vad mysit att solen tittat fram hos er:)

Nu vill jag ha våren och slippa all is som snön förvandlats till. Hur är de med er annars?

Här flyter allt på:)

kram

Sandra

testa den, den va jätte god=)



Tror inte du e den ända som längra efter sol o värme hehe

Renee

Jag vill också njuta av solen, hoppas att vi får en solig helg.

Julia♥

Får hoppas det;) vad gör durå?=)