SÅ BLIR DU KÄNDIS I...PRASILIEN ?

DU VILL BLI KÄNDIS ? HÄR HAR DU NÅGRA TIPS :


DU PÅ GATAN OCH EN TV KVINNA VILL FRÅGA DIG OM  DIN DAGENS OUTFIT...
(någon som förstår vad hon säger ? hon som interviuerar verkar ju fatat . Eller ?)




SEN SER NÅGON MUSIC PRODUCENT DIN INTERVIEW OCH VILL GÖRA MUSIK VIDEO MED DIG

OCH PLÖTSLIGT FÅR DU GÖRA MORGONJUMPA PÅ TV....



..OCH VIMMELLIVET ÄR DITT..FEST VÄNTAR...



HA EN SÅ BRA FREDAG NI
ABSSOLUTAARNELA

Hur mår du? :D

ABSSOLUTAARNELA

tack =D

ja mår bra :D

j♥

supersnygg blogg!

allt bra med dig?

love ♥

Frida Stigevik

sv: nejmen, precis :)

Dragana

Hoppas att du får en jätte bra fredag! =))

Linda - ndaiL

ja, det är mysigt!

Pernilla

MM känns jätte bra =)

emelie

sv: hehe tack, det gick bra faktiskt :) men kunde kanske ha gått bättre. haha

Hanna

Jaa det är alltid kul med lite videoinlägg :D

Sarah

Sv: Jag har nästan inte gjort ngt annat, däremot har jag vädigt svårt för dag jobb, så jag beundrar dom som kan det :) I bland åker jag på det när jag har en sk jour natt,och jag avskyr verkligen det.



Ha en mysig helg

Kram

Ellis

SHIT ingen kommenterade inlägget av de kommentarer du fått???



ÄR DET EN TJEJ ELLER KILLE? UTVECKLINGSSTÖRD? ja något fel vare!

Ellis

Helt skumt, hatar när läsare kommenterar annat än inlägget.



Haha jaaa jag såg tuttar.. och magen ser ju lite konstig ut, ansiktet med-. så de måste vara utvecklingstörd som vill leva livet like a ... girl of that kind..? hahaha