VAD HAR JAG KÖPT ?

Jag har köpt en sak som fungerar med batterier och ska enligt förpackningen inte användas av människor över 135 kg . Vilken tur att man väger 134,9 då.

obs. Egoinas mamma det är inte en vibrator

julia :)

sv; okej :)

Bitterfittan

ja lite kanske ;)

DONKEN

hahahha! ;) ja sicken jäkla tur, hahaa :P

svar: jag går inredningskurs, på distans. är jävligt roligt, men det blir lite dumt när man helt plötsligt ficvk ett "måste" till.. gha.

ja för fasen, jag vill ha fler barn! nuuu! men de vill inte gubben., jävla karl.

N e l l y

sv; Ja hehe visst var de? :)

Girly

En massagstol?

Neli

Erkänn? Den är så vacker ♥



Haha, hmm, vem vet vad du köpt? Har faktiskt ingen aning alls haha. KRAM på dig

Em

Hahaha! Jag blev lite tagen på sägen där (om det går att bli det..), jag hann tänka tanken innan du sa att så är det INTE. Men en våg kan det knappast vara, för hur skall man kunna veta ifall man väger för mycket innan man väger sig? Det var klurigt det här..

e

haha jo verkligen , helt knas.'

okej (:

ge mig ett filmtips ? (:

Melinda Dalin

Mjaaa, låten kan nog bli jättebra om nån skicklig kan framföra den ordentligt ;)

Tack för dom fina orden dock! :)

Carolina

TACK så mycket ♥ Det är ett program som heter Imagerady :)



Haha, jag tror det är ev vibrator :P

Pam :)

sv: tack! :D



det är bra! :)



vad gör du?

Felicia

sv: Allt bra idag då? :)

daaniela

- ja verkligen:)

thakock

Det är en väldigt bra tv kontroll!! =D

Em

Jag kan inte komma på vad det är, en elfilt? En sån som blir varm?

jennifer gräll

Hejsan, allt bra? :) ♥

MyzaaN

det var jättekul :D det gick vra ockås:d



hmm ja du vad är det du har köpt :S tell?:D

Jennie

hmm kan inte komma på va de e :)

Joakim

Vilken härligt blogg!

Britt

Hade ju varit bra jävligt om det stått så på en vibrator...sorry för tung för att tillfredsställa dig ;D

Trees

Kanske en sån där elektronisk magträningsmaskin?;)