VOODOLLS

Arg på någon ? Mannen har lämnat sina strumpor liggande igen ? Någon som skvallrar om dig ? Bara o sticka en nål i de... härligt.
Eller  vill du ha en lottovist ? Nytt jobb ? Bättre liv ? Jag vet det här låter så HOLLYWOOD men de är ju så söta och idéen låter ju inte helt fel... Kolla in på söta voodolls HÄR.
Vist är de söta ? Och dessa Happy Makers är ju hur gulliga som helst. Någon som vill köpa en till mig ? Dockan POWER MUM låter inte fel. Någon ?
Diana

Jag har också spanat in de små sötnosarna... Perfekt till väninnan som har kärleksproblem. :)

tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Voodolls är så söta. Har tänkt beställa flera gånger. :D



Sv: Haha, ja gärna! :)

N I L M A

en sån vill jag ha ju! :D

Pinch my ass and call me Charlie

Tack för din röst! :)



Har du några spännande pplaner för dagen?

Veronica

De är så söta! Och förhoppningsvis funkar de xD



SV: Ja, det krånglar ofta. :/

Renee

ens ån vill jag också ha! Behöver nog flera stycken.