10:E JANUARI

God morgon. -23 grader i dag. Jag tror att jag går o lägger mig nu och kommer inte ur sängen innan någon har fixat fram sommaren. Så vill ni höra fortsättningen på min barndoms historia är det bäst att ni fixar fram solen, värmen och musiken.....



                                             Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Images
Friends18.com Picture Comments
Jennie

usch det är sjukt kallt :O

Gun

Du kan väl göra som jag gör nu, ligga i sängen och blogga? Det krävs ju en bärbar dator förstås.

L I S A G - foto & vardag

hahaha guud vilken gullig katt! :D

yasmine modell fru och mamma

tack söt. kraam

JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja visst är dem snygga! :) Den första klänningen är ju underbar ;)

MyzaaN - Princess Pink

tror också det är bra med mål :) det får att sätta lite pressi stunder det behvös & vara nöjd över sig själv när det behvös :D



ja 500 besökare är en del :) men det viktigt är hur många som läser & gillar det :D

simone

ouhh, vill också ha kyla :D

attis

Den katten är så söt fniss Hur mycket ska du ha för gubben? Min är gratis idag ;)

Kramen

roos

sv: hahahha kickass, en där vänliga själen kommer nog vara min pojkvän!!! ;P

roos

sv: hahahha kickass, en där vänliga själen kommer nog vara min pojkvän!!! ;P

Renee

Vilken söt lite kisse!

Mina nya tatueringar är

fjäril på underarmen, mitt födelsedatum nere på vristen, ingen åldersnojja här inte.