11:E JANUARI

 I dag börjar den riktiga livet igen. Dagarna ska bli som vanliga och det betyder att jag måste släpa upp mig från sängen klockan sju för att väcka Carmen Ly till skolan. Oftast är hon ju vaken ändå. I dag vaknade hon klockan tre och var förväntansfull och ville börja gå mot skolan. Ja, jag tyckte att klockan tre på natten var lite för tidigt. Mannen tyckte att hon kunde börja gå en timme senare, klockan fyra alltså...

  Jag kan ju drömma om en sovmorgon, men klockan sex på morgonen ser det ut så här i våran säng fast klockan har förvandlats till tre små busungar som inte bara hoppar i sängen , men dessutom tjatar hål i huvudet på sin döda mamma... God morgon härlig måndag ....

mina

Godmorgon.Ha en skön måndag med familjen,.,

Malin

Hehe ja jag var ju tvungen att klämma in dotter nummer 2 också så att hon inte känner sig utanför :)

Gun

Hoppas det blir roligt i skolan.

Anki

Ska bli intressant att höra vad flickan tycker om den nya skolan klasskamrater och lärare



Kram

thakock

hoppas det gick bra idag!



Haha, vilken väckarklocka! ;D