24: E JANUARI

God morgon. Det är mörkt ute och klockan är inte ens sju ännu, men jag är redan vaken. Jag är den enda som är vaken för den delen. Alla andra latmaskar  sover. De har lite mera vett i huvudet. Har redan hunnit o koka gröt till Tessy och matat henne och hon har somnat om. Har hunnit o svara på lite kommentarer och läst lite bloggar. Det är så många bra bloggar o läsa, men tiden räcker inte till. Hemskt mycket onödiga saker måste göras varje dag som att ta hand om barnen,laga mat, städa, jobba, renovera och det viktigaste ta hand om mannen. Han kan ju dö utan mycket omsorg.
 I går hade vi fullt upp med målning, byrå förstörning och shopping.
 Vad jag har fyndat i går. Slut REA är bäst. Får visa upp någon dag vad jag har köpt. Bästa fyndet en, jätte fin festklänning till Jessica för bara 30 kr på CUBUS.
 Tror jag har blivit magsjuk. Mår småilla idag. Har bara varit magsjuk en gång i livet. Hörde att med mitt blodgrupp B blir man inte ofta magsjuk och det stämmer ju. Carmen Ly har också B blodgrupp och hon har aldrig varit magsjuk och hon är redan 8 år. Värre för de som har 0 för de skulle tydligen bli drabbad av magsjukan jätte ofta. Mannen sa i går att han mådde illa. Ja vi får se hur vi mår, men jag har tänkt o måla klart i dag. Jag fattar inte att JAG ska göra det där. Var det inte därför jag gifte mig ? Ja att mannen skulle renovera o fixa allt sånt? Nej det var för KÄRLEKENS skull. Den jävla KÄRLEKEN  ställer till med allt...


MAXBOX FÖR 19 KR. DET GILLAR VI




CARMEN LY FÖRSÖKER O VARA VIKTIG



FÅRMAN INGEN MAT FÅR MAN ÄTA UPP SIG SJÄLV.....



...ELLER MAMMAS KAMERA..

PRECIOSO

Jo jag sov gott! Själv?



Ja, de är ju en massa måsten hela dagarna när man är mamma :)

thakock

usch, kan inte vakna så tidigit på en söndag... =)

emma, ung mamma åt julia [foto]

tack! :) allt bra idag? :)

LIENE

sv: japp, jag ska lägga ut dom idag:)

Erika

sv: Visst verkar den bra :)

yasmine modell fru och mamma

ja verkligen. gud så söta barnen är.

Min skrutt ligger och sover breve mig.

Här blir det bara en lugn dag kraaam på dig och oj vad tidigt du är vaken.

Blake Lively Central

Hej! Tycker du om Blake Lively från Gossip Girl?

Då är min blogg perfekt för dig!

Dagligen får du uppdateringar med skvaller, bilder, videos, modesnack m.m!

Besök: http://blakelivelycentral.blogg.se/

Ha det bra!

MyzaaN - Princess Pink

haha man får bjuda lite på sig själv ibland ;)

alt bra idag ? <3

Gun

Vad skönt att få en stund helt för sig själv på morgonen. Ha en bra Söndag!

Pernilla

Tack =)



Fina och söta bilder...

Bitterfittan

hur har din helg varit snyggo? (:

veronika

sv: bara bra :)

händer ikväll då?:)

matilda

kolla gärna in min blogg ;)

mina

Hoppas att helgen har varit en skön & mysig helg med nära & kära..Ha en skön söndag.

emma

Hej gumman! De va ett tag sen! Hoppas allt är bra meed dig o din man o era söta flickor:)

kram

lukes

Du är med i veckans blogg tävlingen på bloggen min. Se nu till att få många röster :P Lycka till!

JULIA - fashionbyjulia

SV: Tack så mycket! Jag tyckte också det var lite ballt ;)

Martina, hobbyfotograf och mamma

härliga bilder:)



låter som en härlig helg:)