6:E JANUARI

God morgon och god dag . Mera från mig kommer ni inte få höra just nu från mig för jag kommer o lämna landet. Min visum har gått ut och eftersom min man har importerat mig hit och inte vill ha mig kvar längre kommer jag bli utvisad. Kommer o få gå tillbaka till Estland och bo med min mamma ett tag. Mannen har tröttnat på mig och ska importera två femtonåringar från Thailand. Egentligen skulle han ha gjort det om två år, men han påstår att jag är för gammal och gör det redan nu. Jag har väl förfallit med åren. Skulle kanske ha lyssnat på Anna Ankas råd.
 Kommer o sakna er och inomhus toaletten. Eftersom vi inte har datorer i Estland kommer jag inte kunna blogga som vanligt. Håll utsikt efter röksignaler.
 Dags o väcka MANNEN....
Em

Fy fan! Vilken jäkla mansgris till gubbe! Jag fattar inte att man får göra så här alls!



HAHAHAHAHA! Underbart Kadri! Han hade nog tagit dig tillbaks illa kvickt om han hade fått två 15-åringar in i huset.

KRAM

Malle - Hockeyfru

hahahhahaha hahahha skrattar så de kom en tår :D

thakock

=O hahah

ida

svar: hehe :P

Gun

HAHAHAHAHAHHAHAA!! Underbart!!:D

Anki

Du är helt enkelt för rolig du, hahahahahahahahaha



Kram

Josefine- mamma till Olivia

haha han lär nog sakna dig lika fort ;)