ETT STORT MISSDAG

Jag har gjort ett jätte stort missdag. Jag har skickat mannen o handla alldeles själv på Willis. Han har redan ringt hem två gånger, plågat en affärsbiträde och fått nervös sammanbrott... Det här kommer aldrig o sluta väl..
Petter-Nicklas

Det där är ju en träningssak. Rita en karta åt honom och kör träning där han belönas med något gott då han hittar rätt ;)



Learning by doing.

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Taack:D

Martina, hobbyfotograf och mamma

Oj stakare..hoppas han kom hem med allt!

thakock

vågar du det? Det är inte bra! =O

Gun

Han överlever nog, och lär sig handla, så slipper du:)

Malin

Sv: Jo, det är mina syskon! Visst är dom söta? :D

Isabel

Mer eller mindre så min karl beter sig när jag skickar iväg honom. Typiskt karlar.

evelina

tack :)

ida

SVAR: Det är riktigt skönt ;)

K

haha ja herregud =P Kom han hem med några vettiga varor då? ;P



Jo, back to the long days =P Nä, men jag ska sluta med det extrajobbet på vardagarna så snart blir det lite mindre dagar =) Skönt d. Haft en bra dag?

Qb

hehe ja

Jessica

Sv: Shit, då är du verkligen duktig! :D Jag hade inte haft tålamod till något sånt :)

vesna.blogg.se

ghahaha =P

MyzaaN

MyzaaN

Ja det gick super bra hos doktorn :D bara astma kontroll så inget allvarligt <3

annsan_s

Hahahahaha, det borde vara sant!



Ojdå, i dag kl halv 1 hade vi sol och - 1 de var så härligt ute.



Ge han en kompass och karta så löser det sig! Haha

Kram

Bitterfittan

hur har din måndag varit snygging? (:

luckeboi

Är du en pysselmänniska? Kolla då in Do-it yourself Toys på min blogg :D

Ness

haha tack :)