FÖRVIRRAD O TRÖTT

Hej på er. Hoppas ni har fått en fin söndag. Inte många blogginlägg från lilla mig de senaste dagarna. Måste erkänna att jag har blivit lite blogtrött. Kanske trött i allmänhet med allt som händer här just nu. Nästa vecka kommer inte heller bli någon lek med massor av saker som är planerade Och förvirrad har jag med blivit. Vart tar tiden i väg ?
Vert fick mannen vänligheten o dela sin lunch med mig ?



När blev 2 x 19= 40 ?




Vart kom all denna snö ifrån på tanke om klimat förändringar och när blev äpplena päron ? Som ni ser är jag lite mer än förvirrad.

FÅR JAG PRESENTERA SVENSKA PÄRON...



Britt

Du verkar inte vara den enda som är förvirrad...verkar som om den som proframmerade den kassapparaten var smått förvirrad.



SV: Nej här lever vi inte i förnekelsen utan är smärtsamt medvetna om att mobbing förekommer i varenda skola överallt i hela landet och kommer antagligen alltid att göra det så länge det finns barn. Vår uppgift som vuxna är att alltid finnas där och stävja den på olika sätt. Så länge vi vuxna är rollmodeller och samhället tyvärr visar att mobbning är tillåtet...eftersom vi mobbar varandra på TV, arbetsplatser...så kommer barnen också göra det.

Förvirrade Morsan

sv; ja, så är det väl... jag tycker bara det är lite märkliga ordval, inte minst av personer i min egen ålder ;D

Förvirrade Morsan

sv #2; våra pluttar tar det lilla lugna med det där att gå ;)

fanny

Tack så jätte mycket!:)

Dragana

Hahahahah! :P Det var ett väldigt roligt kvitto!

Anki

Ja, verkligen förvirrande



Kram

Malle - Hockeyfru

hahaha snågon som vart söndagstrött:D