HAREN FLYGER HELIKOPTER

Vi åker bil på väg hem från loppiset och Carmen Ly tittar ut igenom fönster och ser massa spår efter haren enligt henne (förmodligen efter hundar)

CARMEN LY: Titta vad många haren spår.
JAG O MANNEN:  JAAA
CARMEN LY: Hur kommer de hit ?
MANNEN: Åker helikopter faktiskt.
CARMEN LY: Vart kommer de i från ?
MANNEN: Åker buss från Hallsberg
CARMEN LY: Men sluta, men det finns ju ingen skog här.
MANNNEN: Ja, det är svårt o se den bakom alla träd

alexadnra

När jag fyllde år fick jag en länkning av Elsa Billgren (elle.se), vilket betyder massor av kommentarer!

Jag har nu legat efter ett tag och bestämmt mig för att skicka detta standarsvaret till de äldsta kommentarerna, och försöka komma igång med att svara sen :D

hoppas du förstår:)

Ida

Haha :)

Malin

Haha. :) Roligt!



Sv: Jo, absolut. 10 kr eller mer gör stor skillnad om alla skänker det :)

Anonym

sv: hejhej allt bra med dig? :)

Josefine- mamma till Olivia

haha rolig konversation :D