HJÄLP !!

Det här o rusta själv verkar inte längre som en bra ide. Men vad gör man när man är ur fattig och tror att man kan mer än gudar själv. Jag ser ut som en stor dammråtta och har spackel överalt. Vaknade i natt för jag kunde inte andas. Jag hade vist spacklat i gen näsan.
Vems idee var det här o rusta själv ? MANNENS,MANNENS , MANNENS.......
HJÄLP!! Snälla ta mig härifrån !!!

yasmine modell fru och mamma

nope vart ingen men ska till ikea nästa vecka ... nu ska jag ta ett bad sen kolla film kraaam

thakock

Haha stackare! =P



sv: Jag har stått hela dagen.... =/

Pernilla

Mm eller hur...gillar hoom jätte mycket =)



Inte skoj att ha massa damm i näsan...ta det lugnt!!

ABSSOLUTAARNELA

vad gör du? :D

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Tack:D det betyder mkt

Janne

Jaha! Skyll på mannen du bara. Om jag inte helt missminner mig så var det du som tvingade honom att måla när han i godan ro ville se på tv häromdagen? ;D

Malle - Hockeyfru

typ naturfärger, mycket vitt o brunt..kanske vore kul o bryta av med galen färg, va tror du? ska ha en i sovrummet o en i vardagsrummet :)



hihi dilemma du har där..mannens idé-mannens lösning, han får offra sig hihi

Gun

Det är mer jobb än man tror, att renovera. Men det blir ju fint när det är färdigt.

Vivianne

Håll ut, så ska du se att det blir bra! Kram!

sv. vivianne

Hej ! jag kan inte få in kommentarer hos dig. Hur gör man ?

till Janne

sv. nej, nej DET ÄR BARA HANS FEL. JAG LÅVAR