JAG HAR ÄNTLIGEN FATTAT

Jag har ju funderat länge på vad som är så kul med denna TOFFIFEE. Efter jag har ätit 3 lådor av TOFFIFEE och fått magont har jag fått lov o sitta på soffan o blogga och har därmed kommit i kapp med mina kommentarer. Det är verkligen kul med TOFFIFEE. Tror jag ska köpa 6 lådor i morgon då slipper jag städa.

Malin

Tack så mycket för din fina kommentar :)



Toffifee är inte bara roligt, det är ju så gott med :P

N I L M A

Åh, det är så jäkla gott!

E- Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår !

Mm gott :)

♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Oki så kan ju vara. Gott nytt år=) Toffifee Är ju väldigt goda

Alexandra

haha:)

hoppas att det här året blir suuuuper!

Angelica - fyrbarnsmamman

haha, ja man kanske får prova det då :)

Ellis

Haha vad gör man inte för ensamtid?

isabella

Tack detsamma ! (;

kim

Det är underbart gott! Men jag lovar att man kan klara sig utan! :) testa så får du se. efter ett tag släpper suget.