JAG HAR VARIT OTROGEN , TYDLIGEN

Ellis påpekade att min Carmen Ly liknar tjejen i MAMMA MIA. Jag har tydligen varit otrogen med en annan man och Carmen Ly är halvsyster till mamma mia tjejen. Minns någon vem var pappan ? Jag dummer har ju glömt vem det var. Pierce Brosnan ? Hemskt dumt o inte veta vem är pappan till sitt eget barn.



Ellis

De är sjukt lika tycker jag! :D



Hmm man fick aldrig veta vem pappan var i filmen - VÄRDELÖST! Men hon har ju en biologisk pappa som du nog varit med!

MyzaaN - Princess Pink

tack så mycket :D



söt liten prinsess flicka du ahr ;)

vesna.blogg.se

haha ku l=) Söt liten unge :D

thakock

Haha, illa ju!



Men visst är dom lika! =D

Simone

haha vad söt hon är :)

DONKEN

ja, så är det nog. och jag ska skriva ut oktober strax, kunde ju inte det direkt, i natt... :) då har jag iallafall en "början" till en bok.. för eget bruk änsålänge, men vem vet, man kanske skickar in den nånstans så de får läsa och bedöma om de skulle bli en bra bok... ;) oktober, då är hon... 2,5 månad typ? :P kram!

DONKEN

heheheh! ja jävlar, hon är ju massa lik. läääski.... :)

Gun

Hahaha! Ja de är lite lika faktiskt. Vad roligt:)

yasmine modell fru och mamma

ja hehe nu idag är de jag som lagas mat. vad gör du? kraam

ABSSOLUTAARNELA

Haft en bra dag? :)

JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja visst är dem! Hoppas verkligen jag vinner nu ;)

Dem var ju faktiskt ganska lika. Lika söta båda två tycker jag :)

Martina

dem va riktigt lika:)



söt tös du har hemma:)

tarja

Lite likhet kan man ju se... eller rättare sagt ganska mkt!

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Alla vill nog ha sommar tror jag, eller vad säger du?:)

Jennie

haha lite liak va dem allt :D dock så tycker jag bara ni ska ta de som en komplimang! hon e ju söt



Ellis

Hah seru? alla håller med :D

Förvirrade Morsan

deär faktiskt väldigt lika :D

Ellis

Haha är du inte säker då? Vem som är pappan?

Jessica

Shit va lika :O :D

Rebecca Utan Räkor

Ellis har faktiskt rätt.

Grattis Eliis.



Och grattis din dotter. SJukt söt =)

Josefine- mamma till Olivia

Stämmer, visst är dom två lika :)