KAN DET BLI KALLARE ?

Vi var i väg en liten sväng i dag. Termometern visade -25 grader , men mat måste man ha och loppis måste man besöka. Utan loppis på lördagar kan man faktiskt dö. Ja det är sant. Dock var det ingen vidare loppis idag, inget o handla. Var o handlade mat i alla fall så familjen inte svälter i hjäl. Glömde dock blöjorna, men mannen kom på att vi kan ju torktumla de gamla o återanvända....
 Det är så kallt i dag så jag var säker att jag skulle frysa fast på marken så jag vågade inte stå stilla. Doftoljan i bilen hade frysit så jag fick stå u med de naturliga dofterna. Vattenflaskan mannen har i bilen hade frysit och jag väntade bara att det skulle smälla som flaskorna på altan gjorde.
 Det är så himla kallt att vi har fått elda dygnet runt de senaste dagarna. Att det blåser halvstorm i nybygget gör ju inte saker o ting bättre. Jag säger bara Byggare Bobb skulle stanna i tv rutan och ingen annanstans. Nästa gång kommer jag ringa Manny när jag behöver något fixat.

<3<3

Hej, gillar verkligen din blogg. Fortsätt så, men kolla gärna in min blogg om mina idoler:

Demi Lovato

Selena Gomez

The Jonas Brothers

Beyonce

Justin Bieber

Jag bloggar om många andra kända kändisar men mest mina idoler;)

Jag vet allt om dem,och då

RONJA

Får hoppas på det! :)

thakock

det är verkligen kallt! Fråga min bil!

ABSSOLUTAARNELA

skit bra :)

[MICKESEGNA]

SV; det var jätteroligt :)!

Em

Jag förstår att du vill ha doftoljor i bilen när mannen vill torktumla blöjorna... :D

E- Bloggen om mode & skönhet

Allt bra ikväll ? :)

Qb

ja eller hur!