LÅNGA NAGLAR

Jag har alltid velat o ha långa fina naglar, men det går inte. Jag har två naglar på min vänstra hand som är skadade och växer inte ordentligt. De ser ut som tvestjärtar så snart de blir längre än en halv centimeter långa. När jag var ca 6-7 år gammal lämnade jag fingrarna mellan yttedörren. Ja det var blod, tårar och tappade naglar. Man kunde ju hoppas att jag hade lärt mig något, men veckan där på lämnade jag fingrarna mellan bildörren. Och tro mig eller ej det var samma fingrar.
Eftersom min mamma inte tyckte att man skulle gå till läkare så var det hon som plåstrade ihop mina fingrar, men jag tror att det var riktigt illa för jag kunde inte klä mig själv eller ens leka i flera månader. Personalen på dagis fick klä mig och hjälpa ner mina byxor i toaletten som var ytters pinsamt.

Jag har gett upp hoppet för långa fina naglar, men drömma kan man ju. Tänk o få ha så här fina långa naglar. Vad avundsjuka alla våre då..

Malle - Hockeyfru

haha hur fasen torkar hon sig i röva? :D haha

Pernilla

Det där var lite väl långa naglar.....

Em

Jag har heller inga naglar som blir långa, men de man kan köpa på till ex Lindex sitter jättebra och duger hur bra som helst. För under hundralappen får man långa naglar i minst en vecka. Använd gärna gummihandskar när du städar hemma, så sitter de lite längre än det också. Jag gör det sällan, men skall jag något särskilt så brukar jag faktisk göra det.

sanne-madeleine

sv: jaa :)

Thakock

usch vad långa hon hade! =O

sanne-madeleine

Rösta på mig som veckans blogg...

http://unbelievablegorgeous.blogg.se/2010/january/utkast-jan-31-2010.html



Tack så mycket för din röst :) pöss<3

DONKEN

ja visst vore det härligt med så långa naglar. vad populär man skulle bli. folk skule titta på en så stan o bli gröna av avund. minsann. jag vill också ha såna. :D hahaha...pöss

Andreas

gillar hennes, sexiga.