MANNEN OCH JAG- HUR SVÅRT KAN DET VA ?

Mannen lyssnar på radio och de berättar att Sallander böckerna har sålts i 23 miljoner exemplar.

JAG: Varför skrev inte du de böckerna ?
MANNEN: Jag är väl lat.
JAG: Tänk om du hade skrivit de, då skulle vi inte behöva sitta här o renovera själv.
MANNEN: Det har du ju rätt i.
JAG: Men hur svårt kan det va o skriva en bok.
MANNEN: Älskling. Jag kan ju knapt skriva mitt eget namn.
JAG. Ahaa. Så det blir inget manusförfattare av dig ?
MANNEN: Tyvärr, men du kan ju skriva en bok.
JAG: Om vad då ?
MANNEN: OM MIG !!
JAG: Älskling du menar väl inte allvar ? Ska jag plåga svenska folket med berättelser om dig?
MANNEN: Ja, jag är väl söt o intressant.
JAG: Ja, om du säger så.
MANNEN: Vad då ? Jag är ju redan en färdig seriefigur.
JAG: Vad då en 45 åring spiderman med ölmage ?
MANNEN: Nej, mera som batman.
JAG: det här är allvarligare än jag troddee. Nu hallucinerar du också.

Erika

sv: Ja det är den verkligen :)

(¯`¬•» ★ B E L L S★

ja helt okej faktiskt :D

jag måste bara fråga hur gammla är du :D ?

luckeboi

sv; jao, efter inlägget gick jag och borstade tänderna ;)

Hannele - Mamma till Kevin ♥

Svar:

Tack så mkt ;D



Haha..vilket roligt samtal du och din man hade ;d HAHHAA..lät lite kul ;D

Qb

hehe ja

♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

ja det är det hoppas på snart varmare ute. oki kan du inte skaffa någon då?

E- Bloggen om mode & skönhet

Haha :D

it's fliz

sv; tack så mycket! (:

thakock

sv: usch vad kallt! tro fan att du fryser=P

Emmaa

hehe ja :). Kamera är skoj ^^.

Bella

Ja det är en hel del :) det tar sin tid vill jag lova. Vad händer idag då? kram :)

alexandra

det är du inte ensam om ;)

Gun

Hahaha! Jag tror den boken skulle göra succé!



Sv: Tack snälla för din gratulation!:)

yasmine modell fru och mamma

haha ni är för kuliga ölmage hehe.

Låter kul att fixa om lite, inreda sovrum är alltid skoj.

Nu ska jag laga kvällsmat hehe.

kraaam

kim

Åh, tack så mycket!

evelina

javisst är den :)

DONKEN

hahaha ;) ja det låter som en intressant bok.. ;) jajamän, nytt och fint skare va. Inredning är min dröm att jobba med... tror du kan kan lyckas och bli rik inom det? ;o kramar!