MELLANDAGSREA PÅ H & M

Tänkte o visa upp lite saker vi har köpt på rea några har jag köpt på första readagen och några köpte jag i går.

EN PÄLS TILL CARMEN LY, 200 KR. HON ÄR SÅ STÅLT O GLAD ÖVER DEN



KLÄNNING TILL JESSICA, 50 KR



JÄTTE FIN PRINSESSA KJOL TILL TESSY, 50 KR



HELLO KITTY BODY TILL JESSICA, 50 KR



SKORNA TILL TESSY, 20 KR



STÖVLAR TILL JESSICA, 50 KR



TOP TILL LILLA MIG, 50 KR



3 PAR FINGERVANTAR 20 KR
HANDSKAR 20 KR



HELLO KITTY PYJAMAS, 50 KR




KJOL O TOP TILL JESSICA, 50 KR STYCK


Gun

Vad roligt. Jag har inte varit till en enda affär på över en månad!

Malin

Vilka fina kläder...älskar REA, man tjänar iof inget för man köper bara fler kläder då istället =)

DONKEN

ah, snajsiga kläder du köpt! ahaaa, inge körkort. nä då äre ju inte så konstigt om du inte tankar, eller kör för den delen. hehe... :P

ABSSOLUTAARNELA

tack :)

fina saker!

x

angelica

Han börjar redan bli mycket bättre, är nu bara tät i näsan och hostar =)

alexadnra

tack(:

Åh va gulligt!

L I S A G - foto & vardag

sv; tacktack :D

Jennie

riktigt fina saker :)

evelina

kankse för det är bättre med något som är lättare ? hehe,

söta kläder du köpt :)

Marina

vad söta!

roos

sv: ja hellerhu!

Bella

Gud vad söta barn plagg.. Åh jag längtar tills den underbara dagen man får handla kläder till sitt barn. Gud var underbart. Men det är massor med år tills dess :)

vesna.blogg.se

fina grejeR=)

Sara

Sv: Ja!

Söta kläder! :)

ELLEN - eecederholm.se

så fina små kläder! :)

Isabel

Nemen gud vad mycket gulligt du hittat! :) :) :)

ida

SVAR: ah :)

My

Tjohej, vilket är ditt favorit plagg just nu?

sandra

Nu har jag ett frågeinlägg i min blogg! Ge mig en fråga och jag svarar! Glöm inte årets tävling på fredag!



Ha det bra!

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Du hitta mkt :D

Sess

vad gulligt :)

b

hejsan, om du orkar, kan du rösta på mig här?

http://naaimas.blogg.se/2010/january/3-kvar.html#comment



jag är nummer 1 :P

ha de bra.

cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

vad fint! :D

josefine

nämen åh vilka söta kläder :o sånt där gör att jag känner mig sugen på att skaffa barn, fast det är ju inte riktigt dags ännu.. jag är ju inte redo och jag kan ju inte skaffa barn pga söta kläder :D

Nathalie

Vill ni vara med på en undersökning?

Kolla in bloggen

Emmelie

jag handla också massa på hm idag :) så billigt! man blir nästan galen :)

annsan_s

En award är inte fel att få. Varsegod!



Vad fina kläder!



Kram

Linn-lay

oj va du har lyckats fyndat :D

Duracellmamman

Åhh så mkt fint det finns att fynda nu!! Måste helt klart hitta tid till att ge mig på jakt jag med :-))



Varma kramar!

/fashionhaggan

pälsen var ju helt fantastisk, jag förstår att hon är stolt!

Sanna

Vilken söt pälsjacka! Och Hello Kitty pyjamasen såg riktigt mysig ut. Är pyjamasen från H&M?

Sanna

Härligt. Den var otroligt söt, man kanske borde slå till!

Josefine- mamma till Olivia

Åh så mycket fint du fyndat :) Själv har man inte kikat på reagrejerna, lite synd då man kan hitta en hel del användbart :)