NY ÄR DET NÄRA

Tiden går fort.. snart kan hon gå alldeles själv. Ja, Tessy menar jag. Inte mannen. För honom finns det inget hopp.

t a k a i ♥

svar:

aha :D

men nu handlar det om att visa upp andras bloggar :D

Josefine- mamma till Olivia

ååh charmtrollet! :)

Dessvärre har du ytterligare en att jaga runt på nu när hon snart kan rusa runt och hitta på hyss hihi :)

thakock

Hur kom ni på barnens namn?

jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Thnx ,>

yasmine modell fru och mamma

hillo tack så mkt. ja han är stört skön hehe.

kul att lill tjejen snart kan gå sjäv hon är ju mega söt.

God fortsättning till din familj, från oss.

Nu ska jag äta chessecake med mannen o kolla film kraaam

Martina

hihi va duktig hon är:D

Emelie, Elliotts mamma

vad skönt o sova, tack det samma..gott nytt år! kramis

Petter-Nicklas

Du ser ut att vara en bra tränare på det området. Är du lika bra på bordsskick? I sådana fall anlitar jag dig gärna för att få pli på mina räkor. :)

MyzaaN - Princess Pink

super kul att du vill vara med har skrivit upp dej nu :) mening var att tävlignen skulle dra igång idag MEN pga tekniska problem med bloggen ( ja ni ser ju hur den ser ut) SÅ drar tävlingen igång så fort jag har fixat detta. Hoppas du förstår kram

ELLEN - eeederholm.blogg.se

det samma det samma :D

Jenny

Sötnosen! Det är något alldeles speciellt när de börjar gå, blir ju så otroligt stora då :)



God fortsättning! Kram Jenny

kim

haha, vilken sötnos!

Ellis

Så mysigt!!!! :D:D:D:D Blir så glad av att se'na! :D



sv: Kan ju inte lämna er alla! Såg du vad fint ni alla skrev om mig? Man blev ju helt tårögd! :D

Jennie

åh så söt hon e :D

GÖZDE;

GÖZDE;

Åh tack, detsamma!

Åh vilken söting!

Malin

Sv. Tack så mycket! Och god fortsättning :)

Isabel

Naaaaaw, vad söt <3

K

Ja eller hur! :D



Hade ni ett fint nyårsfirande då? =)

Tova

Åh, så sött :) kan tänka mig att tiden går fort!!



Ja, du får gärna sno listan hihi, alltid spännande med års-sammanfattningar av olika slag ;)

tycker 2009 var jättebra och 2010 kommer säkert bli än mer spännande! nu väntar jag bara på att lillen ska komma ut :D

kramar

MyzaaN - Princess Pink

Grattis du är en av finalisterna i min veckans blogg tävling, gå in och kolla vilket ditt nummer är sen är det bara att skaffa röster !!

Kram

luckeboi

Vilken är din favoritserie? :)

DONKEN

duktigt! hur gammal är hon? Kram Annelie

elinn

allt bra med dig? :)

ser du fram emot det 2010?

attis

Hej vännen. God fortsättning på det nya året önskar jag dej. Det blev en trevlig kväll trots att tårarna brände bakom ögonlocken. Vad mysigt det är när de börjar tulta omkring de små. Kanske hon kan lära gubben så fniss Ha det så bra.

Kramen

Sara

Och det tar ju verkligen på krafterna att aldrig få sova bra själv heller.. Men nu inatt var första natten i spjälsängen igen och det gick super, han vaknade bara en gång vid 03 och sov till 08.30 imorse :)

Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har inte alls bloggat länge.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

Anonym

vill inte vara taskig men har du dyslexi eller något ? eftersom du stavade tårta "torta" och golvet "gålvet" osv

Alexandra

s: Hihi jaa visst är det! :D

Hedvig

Nej vad söt!=)

Sebbe

har du någon favorit tv-serie? =)

kramar!