alexadnra

eller hur!

Ellis

Riktigt begåvad är du!!!



sv: Jag hade köpt och läst!! Så du vet! :)



Haha jag skulle aldrig tvinga Romeo välja jobb framför mig.

Em

Vad söta de är! Du är SUPERDUKTIG!!! ;)

N I L M A

så fina de var :D

SCVA

tack Kadri!!



Du har du gjort de där kuddarna själv?? helt själv? asaduktig isådanna fall!! du kan ju starta en webbshopp för fasen!



kram



//SCVA

Ellis

sv: Tror han är mäklare, är inte säker, men vi har beslutat att jag skall bli hans sexiga assistent ;) hahahaha

Anki

Du är jätte DUKTIG,



Kram

DONKEN

åååå, vilka söta :D shiet, vad du är duktig. och det äsger jag inte bara för du bad om det, utan för att jag tycker det ... ;) pöss!

thakock

sv:haha, ja men jag trodde jag skulle få lite mer reaktioner ändå. Men men :P



Hehe, viktigast e att man har en gran om man nu gillar det! =)

idace

Så blir det när man är instängd i en skola hela dagen ;)

HANNAH - alla älskar den

sv: TACK

Jessica

Skitnsygga! :D Har du sytt/broderat själva tildamönstret själv?

Jennie

oj du är SUPERDUPER duktig :) jäklar va snyggt

ABSSOLUTAARNELA

en fråga..

läser du min blogg dagligen? :)

JENNIE - EN ANNORLUNDA BLOGG

Jättefina!

Gun

Du är jätteduktig! Superfina kuddar!:)

Josefine- mamma till Olivia

Du är jätteduktig :)