SEMLA PREMIÄR

Årets första SEMLA håppar i min mun NU... Har ni hunnit o äta någon semla ännu ? De är så goda. Mannen o barnen vägrar o äta de vilket är jätte bra för det betyder att jag kan äta upp allihopa.



thakock

Åhhh semlor!

Jennie

åh va gott!



svar: hehe tack :) får bli de imorgon

Gun

Vilken tur du har! Gott! Jag har ätit många redan:D

Qb

hehe ok

sannie

åh, vad sugen jag blev på en semla nu!

Ellis

Äter inte heller semlor :)

jessica

Namnam! Nu blir man sugen ju!

Tova

GUD vad mumsigt med semla! Får väl passa på nu när man ammar och har hög förbränning haha...



tack för din kommentar förresten, ja min förlossning var väl inte vad jag väntade mig i första taget :P nästa gång kommer jag väl boka in mig på BB två dar i förväg, haha...

förlossningsberättelsen som du frågade om finns förresten uppe nu ;)

kram!

Josefine- mamma till Olivia

jajamännsan, semla har man ätit i år. Fast jag är inget stort fan av semlor :)