SERVIS ELLER FRITÖS ?

Vi var o köpte en fin tårta på COOP. Carmen Ly fick vara den ansvariga o bära underverket. Hon tyckte då att bära tårta med en hand var en bra idee. Jag däremot hade inte tänkt o slicka tårta från asfalten.

JAG: Vad gör du ?
CARMEN LY: Jag är servis.
JAG: Va ? Är du en sevis ?
CARMEN LY: JA.
JAG: En servis kan du väl inte vara.
CARMEN LY skakar på huvudet: Nej, nej jag menade en fritös.

Ellis

Hahahahahah jag dör.. Hoppas hon friterar bra då! :D

E&V

Jättefin design, har du gjort den själv? :D

Hannele - Mamma till Kevin

Du ställde en fråga hos mig på min frågestund och här hittar du svaret: http://hanneler.blogg.se/2010/january/era-fragor-och-min-svar.html

MyzaaN - Princess Pink

haha ja precis :)

har överlevet dagen iallafall :)) hehe

Josefine- mamma till Olivia

haha ni är för roliga :D

steph

mmmm. vad det såg gott ut :D

becca

MUMs !

sanne-madeleine

fin design :)