STALIN BOR HÄR

Ni trodde att  Stalin var död ? Nej, nej han bor här hos oss i Villa villekulla och lossas vara en 8 åring flicka. Vilken bra täckmantel inte undra att alla trodde han var död...

Jag har lagat mat o skär köttfärslimpa och lägger den på tallriken för att ge den till Carmen Ly.

CARMEN LY: Är det till mig ?
JAG: Nej, det är till Stalin
CARMEN LY: A, då är det till mig.
Ellis

Hahaha ja men det är ju ditt fel att du fick en Stalin!



sv: Du är finast!

Ellis

Jamen klart tallriken var till henne? Eller, så hon antog att du döpte om henne där när hon frågade ! :D

Ellis

HAHAHA men Kadri!!



Har du tänkt på att Carmen Ly liknar hon i Mamma mia? :D

emma

Hej, allt bra idag?:)

Bella

ja det är helt galet. Otroligt faktiskt. vad händer idag då? kram



Jag önskar dig en bra måndag!

evelina

det fick jag allt, god fortsättning :)

Ellis

Jaaa jag tycker de är sjukt lika, ögonen och allt! :D är du säker på att MANNEN är pappan?

Em

Hahaha! Stackars barn! När hon jämförs med Stalin redan ju, menar jag! Vart skall det sluta?

Josefine- mamma till Olivia

haha bra svar :)