STORREA PÅ CUBUS

Cubus har massor med rea just nu. Många plagg kostar bara 30 och 50 kr. Många plagg är halva reapriset.
 

KLÄNNING TILL JESSICA 30 KR (ord.pris 179 kr)



LÅNG LINNE TILL MIG 50 KR( ord.pris 149 kr)



TRÖJOR TILL JESSICA O TESSY 45:50 (ord.pris 179 kr)




TRÖJA TILL JESSICA 30 KR ( ord.pris 149 kr)



LÅNG FIN TRÖJA TILL MIG 50 KR (ord. pris 399 kr !!)

Diana

Du fortsätter att fynda! Jag förstår inte hur du lyckas hitta alla snygga grejer.



Sv: tyvärr har jag dålig koll på deras historia men lite förstod jag av videon.

sannie

tack! :)



åh, så söta kläder :D

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

fint :) man kanske ska ta en sväng dit o se om man hittar nåt till syster



sv: Tack så mycket :)

Ha en fin dag

Kram

Mamma mina

Godmorgon.Vad för färg har du målat i sovrummet då? Fina inköp..Ha en skön osndag..

Elizabeth

Hej!



Tack för kommnetaren på min blogg! Visst kanske väggen är dyr om man gör exakt lika och köper allt på samma ställe som dem som gjorde den, men allt det där kan man hitta billigt på loppis. Det är ju bara massa olika tavlor, grytunderlägg, tallrikar mm. Det skulle väl vara ifall man vill måla och använda pysselmateriel det blir mer dyrt. Vi får se vad min kommer sluta på.



Ps. Vad kul att ni ofta åker på loppis, förut hade jag oxå lördagar som min loppisdag.



Ha det gott!



DONKEN

ja, jag såg det nr jag kollade igår natt... stressen fyller upp kroppen nu vettö. det värsta är ju att jag inte orkar gå ner dit.. :( kan inte be någon om skjuts heller, för lasse har bilen och i den är barnstolen. så uhm, vaaad göra. kan man inte ha den kupongen att handla på nätet? :( gaaaah. kan de inte göra samma för lata människor också, vore såå gott. :P

Gun

Vilka fina och billiga kläder. Du är bra på att fynda du.

JenU♥

Sv; Det är han =)

Söta kläder =)

Felicia

sv: hehe :P

bella

mycket fina saker du hittat där

Jessica

Riktigt fina saker! Den sista tröjan såg riktigt härlig ut! REA är ju det bästa som finns :D



Sv: Jag tackar och bockar för jublet!