SVAR TILL ANONYM

KOMMENTAR:
vill inte vara taskig men har du dyslexi eller något ? eftersom du stavade tårta "torta" och golvet "gålvet" osv

SVAR: Jag har inte dyslexi tyvärr. Problemet är allvarligare än så. Jag är båtflykting. Och det är högst allvarligt och obotligt.
Bitterfittan

hoppas du har en bra lördag? (:

beautyboxen - skönhetslyx, vardagslyx och annan lyx

Hej! tänkte bara tips om tävlingen i min blogg där du kan vinna finfina priser!



ha en fin dag!

kram

linn

Gun

Hahaha! Jag tycker du gör det jättebra som skriver fast du inte stavar helt rätt alla gånger. Det gör absolut ingenting utan är snarare en del av charmen med dig. Du skriver bra och med humor.

Anki

vad jag inte kan förstå är att fort nån ska skriva något negativt, så måste folk vara anonyma, begriper inte det!

Kommer du ihåg när det var det där med stavningskontrollen,



Jag skrev då att gör inte det , din blogg är inte lägre Kadris blogg om du skriver golvet, jag vill läsa gålvet! Hahahahahahahha! Det är det jag fastnade för dina charmiga stavfel, nej ingen ska bry sej i hur Kadri skriver, då blir jag jättesur!



Kram

Förvirrade Morsan

haha=) jag håller med föregående talare, det är ju dina stavfel som är en del av charmen! :D

fashionhaggan

Faan, såna där jävla kommentarer gör mig tokig....det är väl samma idiot som var inne på Palomas blogg och gnällde...hon har ju dyslexi, och vafasen gör det, man fattar ändå, en blogg är inget lexikon där rättstavning är huvudsaken, när ska det gå in i vissa tröghuven??? Jag gillar ditt språk och din blogg!

thakock

Hahah, vilken störd person!

Det spelar inte mej någon roll hur man stavar, bara man fattar så =P

Ellis

haha men hallå klart man undrar om personen precis hittat bloggen :) Han/hon kan ju inte veta :)

Ellis

Ahh men jag tänkte på kommetnarerna som skrivit :D



sv: Vad söt du är Kadri :) Tack så mycket. Nöjd är jag idag. Jag orkar inte bry mig.