16:E JUNI

Morgon till er. Äntligen en solig dag.
 I går vaknade jag klockan sju o hade massa planer för dagen, men sen gjorde jag misstaget o blinkade o när jag vaknade hade klockan redan blivit nio på kvällen. Jag förstår inte vart tiden tar vägen. Dessutom har jag fått total hjärnsläpp o glömt o skicka i väg ett brev i en veckas tid. Vet någon om det går o hyra in en hjärna tillfälligt ?
 Men mina gardiner fick jag upp i alla fall o altanen fick jag oljad med lite hjälp från Carmen Ly. Så något blev gjort i alla fall. Dessutom hade vi jätte roligt för min kompis var här med sin dotter o barnen fick bada nästan hela dagen.
 I dag blir det en tråkig dag, städa o tvätta som gäller. Sen vill jag åka o ha picnik någonstans. Om nu vädret håller förstoss.
 Men ni ska ha en så bra dag o hoppas solen visar sig hos er också.

BARNEN I GÅR. MODETIPS:  BADDRÄKT O GUMMISTÖVLAR.



cecilia

carmen ly måste ha sveriges finaste namn!

Linda - ndaiL

Ja, det känns extra segt :S

Anonym

kom hit och ha picknik vid våran strand.

Veronica

Thakock

Här skiner solen för fullt! =)

Daniel

Snyggt!



Barn förstår sej på mode!!

Hanna

- Ja ;D

Ellis

Jessica kan de där med mode ;)