25:E JUNI

GLAD MIDSOMMAR till er. Det positiva med att komma från ett annat land är att man får fira de flesta högtiderna två gånger vilket är en härlig bonus.
 Dock vet jag inte hur mycket firande det blir här hemma för vi har besök av en manlig förkylning. Stackars mannen.
 Jag däremot har fullt upp med all slags projekt som driver mannen till vansinne. Klockan nio i går kväll målade jag till exempel våran altan i övervåningen. Mannen frågade hur mycket feber jag hade. Vad då ? Är man inte frisk bara för att man vill måla lite ?
 Sen håller jag på o måla  vår TRÄSOFFA(varsågod Ellis) och städa ut Carmen Lys rum. o vad jag saknar henne. det känns så annorlunda här hemma utan henne. speciellt nu när det är midsommar.
Men jag såg på kollos blogga bilder och hur härligt de har det. Så hon tänker nog inte på oss för ett enda sekund.
  Nu blir det kaffe o sen ska en kvinna komma o titta på garderoben vi ska sälja.
Ha en så härlig midsommarafton nu allihoppa. Vi kanske hörs ikväll.

maria

Här hpller jag oxå på att måla en träsoffa och ett bord till :)



Ha en trevlig midsommar !

Kramar Maria

Johanna

Glad midsommar!

cecilia

ojoj vad du är flitig!! ha en härlig midsommar, glöm inte blomsterkransarna! :)

Girly

detsamma här sk vi grilla och äta paj mys...

Pöss Girly

Thakock

Vad gott det såg ut! =)

Ellis

GLAD MIDSOMMAR - o träsoffa.. hahaha