4:E JUNI

Sommar o sol. Det här är underbart. Vi var ute i trädgården nästan hela dagen och i dag ska vi fortsätta med det. Så ni ska ha en så jätte bra dag. Stäng av datorn och gå ut o njut...









Thakock

Mysiga bilder! =)



Jag har inte så långt till balkongen så jag låter datan vara på ;)

emelie

åh vad härligt :D

cecilia

Ser hur mysigt ut som helst! Själv ska jag sätta mig på kontoret när jag har tvättat klart. Blir inte mkt sol för mig idag tyvärr!

Pernilla

Härliga bilder och jaa det är underbart att sommaren har kommit =)

Johanna

oh vad skönt med trädgård, igår satt jag på gården och idag har jag varit en sväng i parken med en vän =)

Tigerhonan

Fina bilder :)

Linda - ndaiL

va söta!



jo jag fyllde i tisdags :D

Ellis

Ser superhärligt ut!

malin

Visst är det underbart när solen skiner? Ljuvligt :)

josefine- mamma till Olivia

Härligt med tomt, sommartid är man bra sugen på hus och egen tomt.



Så fin baddräkt Jessica har :)