ELDADE NI UPP HENNE ELLER ?

Efter vi hade bakat åkte vi till affären för att handla dammsugarpåsar. I bilen på väg tillbaka skulle jag övningsköra. Ni ska veta att det var inte lätt för jag skrattade så jag fick tårar i ögonen och knappast såg vägen. Vi hade nämligen följande diskussion..

CARMEN LY till mannen: Eldade ni upp din förra tjej?
MANNEN: Va ? Vem ?
CARMEN LY: Eldade ni upp henne eller grävde ni ner henne ?
MANNEN: Vem ?
CARMEN LY: Din förra tjej ?
MANNEN: Menar du L ? Hon lever ju i Frövi.
CARMEN LY: Nej jag menar din förra fru ? Eldade ni upp henne eller ?
MANNEN: Det skulle väl ha varit kanska taskigt på tanke att hon lever.
CARMEN LY: Det gör hon inte. Du är ju gift med mamma nu.
MANNEN: Och ?
CARMEN LY: Du kan ju inte ha två fruar samtidigt fattar duu väl. Man måste ju elda upp den förra eller gräva ner först.
MANNEN: Va ?? Men tycker du inte att det blir kanska jobbigt o elda upp levande människor. De kanske tycker inte att det våre så skönt.
CARMEN LY: Men man eldar ju inte levande. Man kuminar(hon menar krimerar) ju döda.
MANNEN: Va ? Kuminar ??? Men min förra fru är inte död ju.
CARMEN LY: Neheh, men varför är du inte gift med henne då ?
MANNEN: För vi inte ville det så vi skilde oss.
CARMEN LY: Men vart är hon då ?
MANNEN: Inte vet jag. Hemma hos sig.
CARMEN LY. Men vart är det då ?
MANNEN: Inte vet jag.
CARMEN LY: Du ljuger ju. Hon är viste död.

Så här har ni det. Mannen min har eldat upp sin förra fru. Undrar när han tröttnar på mig och  det blir min tyr o bli uppeldad?

Tanya

SV: Tack!:)

D O L L Y

tack så mkt gumman

Hanna

- Ja, längtar verkligen :)

Diana

Du är fast på livstid, frågan är bara hur lång den tiden blir. :)

Em

Oj då! Du är ihop med en massmördare! Han kanske har varit gift massor med gånger och mördat allihopa! Hahaha!

Thakock

Hahahha, helt lovely! =D

Johanna

haha förstår du hade svårt och se vägen för alla tårarna, ungar, och inte ger dem sig :P

ardiana

hahahaha oh vad gulligt men så otroligt roligt. rolig unge där.

DONKEN

hahaha! men stackarn! hahaha.... jag fårstår att det var aningen svårt att köra, med det samtalet pågående. hahah! :P

Anonym

Hahaha, vilken konversation!



Svar: Tack så mycket :)

Ja, picknick är en underbar "aktivitet". Det är så skönt att bara ta det lugnt, prata och äta lite gott.

pimpXprincess

Hahaha, vilken konversation!



Svar: Tack så mycket :)

Ja, picknick är en underbar "aktivitet". Det är så skönt att bara ta det lugnt, prata och äta lite gott.

simone

haha underbart:d

Jennie

hahahaha :D söt hon e

Nathalie

hejhej, allt bra denna söndag? kram

Evelina

Haha, vilken konversation! ;D

lisa

hah men söt:D

Ellis

Haha låter som om han ej gör de lär Carmen Ly göra de åt honom :D hahaha

Agnes♥

Sv: Tack:)

Amanda - Annasdotter

haha, jag såg att du hade kommenterat nått i april, som jag glömt svara på ;p haha, lite seent svar kanske :D

Linda

Ungar är det bästa, vilken fantasi och funderingar :D



Ja, när man inte får sova är man som en zombie visstid på dagen. Riktigt jobbigt, men tiden går snabbt och snart är man där i sängen till kl10 på mornarna igen. Förmodligen blir barnen tonåringar fortare än man tror!

Haedil* HUMOR BLOGG*

tack :D

Nanna

HA,HA, Helt rätt ..en fru i taget ! :)

josefine- mamma till Olivia

hahhaha :P