FREDAGEN

Hoppas ni har haft en bra lördag.
Här har vi varit på avslutningen på morgonen. Sen har vi varit o handlat på Stadium outlet, ätit lunch på Rosalias deli och gjort en smörgårstårta till mannen som  är snällt placerats i magen. Nu ska jag äntligen få ta lite tid o sitta framför dator o blogga o läsa bloggar. 
Förreste har jag inga godis hemma. Hur ska jag överleva denna fredag ?







Jag tycker om Rosalias deli. De har många olika pasta såser o goda sallader. Vi brykar äta där ganska ofta faktiskt. 



Smörgostårtan jag gjorde till mannen i dag.




 
Evelina

Söt :p

Linda

Wow vilken fantasi, give me some!

Ellis

Vilken fin tårta!! Och söt ungen är :D

emma

vad fin smörgårdstårta, du är riktigt duktig:)

SANDRA -EN BRA BLOGG

vilken cool smörgåstårta!! :D

Miss C

gud va fin blogg! ;D söta barnbilder!