KJELLS EGEN KOLLEKTJON I ULLARED

Minns ni denna så kallade white trash familjen i tv serien om Ullared ? Det stod mycket om de i tidningarna efter serien hade rullat i kanal 5 . De skrev om hur serien hade förstört deras liv och hur Kjell som är pappan i familjen hade kallats för alkoholist och hur han hade fått psykiska problem o blivit sjukskriven på grund av serien. Jag måste ju erkänna att jag blev lite fascinerad av det hela. En familj som kampar två veckor för att handla på Gekås varje dag fascinerar ju. Dessutom köpte de saker för 60 000 kronor som de sen skulle få plats i bilen. Jag måste också erkänna att både mannen o jag skrattade lite åt de. Mannen skrattade åt Kjell för han förstog inte hur han, en man, kunde stå ut med det hela. En man som skulle stå ut med sån plåga borde få en nobel pris tyckte han.
 Det var nog många som skrattade åt deras enkla sätt o vara o gav de namnet WHITE TRASH.
 Men se vem som skrattar sist nu då när Kjell har egna kollektioner o tjänar en slant på varje såld pryl och köparna , de finns.
Vem vet. Kanske det blir en Kjell tandvätska som följer med mig hem när vi åker till Ullared ? En Kjell t-tröja våre inte fel den heller för texten passar ju mannen min: JAG VILL INTE GÅ HÄR MER. Ja, det vill mannen min verkligen inte, men han som många andra har ingen val. Han ska följa med mig till Ullared, han ska stå bredvid mig när jag vänder o vrider på vartenda vara och han ska nicka, le o säga att allt är fint och om det blir svettigt o varmt när jag gör den hårda jobbet o hitta de billigaste o bästa fyndena ska han stå o torka svetten på min panna. Vi ska ha det så roligt...Eller hur älskling ?

GEKÅR ULLAREDS BLOGEN HITTAR DU HÄR

Thakock

Hhaha, jag som dom grejorna nu när jag var där uppe. Haha men jag köpte inget =P

Thakock

sV: Aha okej, jag lovar! Du kommer älska det! =D

Annars får du skälla på mej ;)

gotteochvi♥

sv; ja, det var det verkligen!

Diana

Haha, den familjen var verkligen speciell... usch. Haha. Coolt att han fått egna stuff där. :)



Sv: Ojojoj, jag har ingen aning om vad vi handlar för. Räcker det med "på tok för mycket"?

Malin-mmcs

Haha... två flaskor tändvätska o skohornet fick följa med mig hem efter mitt besök på Ullared i maj...=)