LOPPISFYND 1

Eftersom det regnar ska det shoppingbloggas i dag o jag ska visa det som jag inte har hunnit o visa ännu. Vi börjar med diverse loppisfynd då.

KLÄNNING, LINDEX, 10 KR



TOP, FRIENDS, 10 KR



KATVIG, PYJAMAS, 10 KR



KJOL, KAPPAHL, 10 KR



KLÄNNING, MILLY WILLY , 7.50



BAMSE KLÄNNING, LINDEX, 15 KR



KLÄNNING, H & M, 15 KR



DRÄKT, H & M , 10 KR



DRÄKT , H & M , 10 KR



TOP, H & M, 5 KR



TRÖJA, H & M, 7.50



BYXOR, H & M, 15 KR

Diana

Mycket fint! Dina barn måste äta kläder eller nåt för att hinna använda allt. :)



Sv: Pantertanter är en komediserie som gick för länge sedan. Rätt rolig faktiskt. Handlar om fyra äldre damer.

shortstuff

sv: ja, lite tråkigt att jobba konstant å en kollega hostat mig rakt upp i ansiktet igår så idag ligger jag hemma helt febrig, så jaa jag kan inte hitta på nått å göra när jag är sjuk :(



fyfasiken vad billigt!! tänk att shoppa en hel garderob för 100kr!

cecilia

oj så många fina kläder, och galet billigt verkligen!