EKOLOGISKA BARN

Jag och en kompis pratar om hennes före detta pojkvän ( inte är pappa till hennes barn) som inte hör av sig.

HON: Han hör inte ens av sig till henne längre.
JAG: Vad tråkigt.
HON: Han sa ju föryt hur hon betydde så mycket för honom, men nu svarar han ine ens på telefon.
JAG: Men det är bara för att hon är inte hans ekologiska barn.
HON. Va ?
JAG: Ja om hon våre hans dotter skulle han höra nog av sig.
HON: Ja, kanske.
JAG: Ekologiska barn älskar man nog mera.
HON skrattar: Eller kravmärkta då.
JAG: Va ?
HON: Eller närproducerade kanske ?

Ibland är jag en riktig dum blondin för det tog mig ett tag o fatta.
Gun

Hahaha, ekologiska-biologiska, det är ju nästan samma sak.:)

perfektion

i'm back in the game gorgeous

Ellis

HAHAHAHAHA jag döööööör!!!

Evelina

Haha :P Jag är också dum blondin. IBLAND!

Karin

Haha, jo felsägningar kan bli ganska underhållande ibland. Men vad sorgligt ändå att han inte hör av sig till barnet.



Tack så mycket för gratulationen, den gjorde mig jätteglad!

Thakock

Hahha, din stackare... ;P