GRATIS ÄR BÄST

Jag har fått massa fint från min kompis Jennie. Jag ger Carmen Lys små kläder till henne o får hennes dotters för små kläder till Jessica o Tessy. Tycker det är bra system vi har. Sen köper vi billigt varandras möbler eller byter  lampor o stolar med varandra..
Mannen blir alldeles galen i bland o han vet aldrig om taklampan eller soffan finns kvar när han kommer hem. Tror jag ska byta min kökslampa mot hennes nattdyks bord imorgon, vi får se.

Här är en del av sakerna jag fick av henne....

HELLO KITTY JEANS , KAPPAHAL
H & M MÖSSA
HELLO KITTY TRÖJA, H &M



DIN SKO
 HELT NYA



LINDEX JACKA O VANTAR



HELLO KITTY PYJAMAS



ROSA BYXOR LINDEX
JEANS, H & M
TRÖJA MED MY LITTLE PONNY, H & M



SOMMAR KLÄNNING, H & M



H & M MÖSSA
LINDEX JEANS JACKA



06 SOUL DÖDSKALLE KLÄNNING
HM LINNE
BONAPARTE LINNE
REVIVAL TOP



KLÄNNING, H & M



PYJAMAS, LINDEX



FREE WEAR FLECE SET
STRUMPBYXOR



TOP, THILDA  O THEO
JEANS, LINDEX



TOP O JEANS, LINDEX



JEANS KAPPAHL



KAPPAHL LINNE
HM BYXOR



KAPPAHL TRÖJA
LINDEX BYXOR



Visar sakerna o andra kläderna imorgon. Nu måste jag fixa mannens mediciner.

fashionfairy

Tack va gullig du är :) Allt bra?

Mathilda

ska ja hälsa honom :D

Ellis

Vi brukar göra så me släkten i tyskland, byta kläder när de ej går :)

josefine- mamma till Olivia

Jag har fortfarande lådor kvar med ärvda kläder till OLivia, och jag hoppas vi ska kunna ärva i framtiden, alltid bra med gratis till billiga kläder. :)