7 NACKDELAR MED SOMMAR

Allt med sommar är inte roligt...

1. Sommar, sol, värme= kjolar o klänningar= MAN MÅSTE RAKA BENA. Tidskrävande och hemskt onödig för skiten växer tillbaka snabbare än maskrosor på gräsmattan.

2. Sol, värme=FLIP FLOPS. Man ska måla naglar, ta hand om fötter..

3. Sol o bad=BIKINI o BADDRÄKT. Alla fettvalkar kommer fram. När man på vinter bar runt sin tjocka kofta kunde man ju lossas att man såg snygg ut, men nu är det  kört.

4. Mjukglass, utefika och all grillmat= chansen o komma in i beach 2010 liknar med noll. Som det annars skulle ha varit så mycket större.

5. Har ni sett en svettande gris någon gång ? Det är bara o titta på mig i 40 graders värme. biljetetrna till föreställningen kostar 20 kronor och säljs klockan tolv på plats. Ta med regnjacka för att skydda er från fettet som smälter bort.

6. Somna på stranden= AJ AJ vad ont det kommer o göra. Ha grädfil i beredskap.

7. En trasig luftkonditionering i bilen är en plåga. Hur gjorde folk förr i tiden ?


Emelie

hahaha klockrent!

Isabel

Jag måste bara få skryta för jag är rätt så stolt, men jag har så otroligt dålig hårväxt på benen så jag behöver faktiskt aldrig raka benen vilket är dunderskönt om somrarna! :) Och när de väl växer ut så är de tunna och knappt synliga

Nanna

HA,HA, eländes, elände....vi skiter ii alltihopa och svänger våra orakade,lurviga ben med omålade naglar i allafall..alltid retar det någon !! :)

Anonym

Haha jag skiter i beatch 2010 och satsar på bitch 2010 istället.

Veronica

till veronica

SV. Varför bitch ?

Johanna

värt är ändå alla getingar örk!

Tova

haha, jag tycker också det finns massa nackdelar med sommaren... värst för mig är nog värmen och den kvava luften. Måste alltid ha på luftkonditioneringen i vår lägenhet, annars blir det som en bastu :(

hatar att svettas och ha klibbiga kläder jämt också, haha

Anonym

Ja bitch eller häxa då på svenska.

Veronica

Ellis

HAHA underbar lista!

Karin

Haha!:) Jag har bokat tid för vaxning så att punk nr ett kan läggas på hyllan ett par dagar i alla fall....:)

Thakock

Haha, du får vaxa dej istället. ;D

Malin

Haha, du har det jobbigt. :D Hoppas du kommer levandes ur denna sommar.