10:E MARS

Gud vad den här månaden går snabbt framåt. I  dag är det redan tionde mars och snart är det  påsk och då är det ju påsklåv. På tal om påsk så  tror jag att jag  håller på o bli kyckling. Jag har ju en sjuklig här hemma som behöver sin kycklingmamma. Jag springer runt o tycker synd om henne, men  det är ju SÅ synd om henne. Jag är förvånad varje morgon att hon fortfarande lever för hon låter döende. Det är konstant suckande, stönande o morrande. Jag börjar tro att manliga förkylningen är nästan lika farlig som barnens. 
 Som ni förstår så har hon varit JÄTTE sjuk, men nu på morgonen offrade hon sig för att busa med sin lillasyster.  Ha en så bra dag ni.






Gun

Krya på den lilla sjuklingen då.:)

Snart pappa.

roligt med familjebloggar

tess

ja visst är den bra ?:)

Linda - ndaiL

Ja på något sätt så uppskattar man det mer när det är mtit i veckan :)

josephine

söta bilder :)

Diana

Hehe, kanske blir så när man är ovan vid att känna sig krasslig.

SARAH

Hej!



Ja det är tragiskt och ondskefullt att sätta till en sådan lag. Får hoppas på att det är aftonbladet som överdriver och att det finns marginaler att gå efter beronde på fall till fall! Det måste det ju, annars lever vi i en sjuk värld (vilket vi redan gör iof. Men den får ju inte bli värre haha)



Stackars lille tjej då, vad söt hon är föresten.

Malin

Ja min stackare har inte haft bra början på Mars, först mjölkallergi (tror vi) och nu förkyd med hosta o feber...inte lätt o va liten!



Fina loppisfynd du gjort =)

susy

tack så mkt (:

thakock

Mysiga bilder! =)

Josefine- mamma till Olivia

Så fina bilder tjejerna :)