11:E MARS

Morgon till alla snygga människor. Vi alla är ju så otroligt snygga . Eller hur ? Det är jag i alla fall. Jag har inte hunnit o duscha så jag luktar ni vet hur, håret hänger och den är så fett så man kan nog snart steka ägg på de. Ja om jag lägger huvudet på spisen, som är inget jag rekommenderar o göra. Min snygga outfit i dag är mjukisbyxor designad med yoghurt, mjölk och mycket annat intressant som Tessy har kastat på mig. Vad ska jag säga.. HOLLYWOOD here i come....
 Men vilken tyr att jag har snygga barn i alla fall. Den största snyggingen har överlevt sin förkylning och sitter i skolan nu. Jessica o Tessy sitter på gålvet och försöker o ge varandra tips hur man  knäcker mamma.. Min underbara dag väntar på  mig och det är bäst att jag sätter i gång med den.


BILDER FRÅN I GÅR
TESSY






JESSICA O JAG BAKADE BULLAR. FAST HON TYCKTE ATT MAN SKULLE ÄTA DE DIREKT. RÅ DEG ÄR VIST GODAST



OCH SOM VANLIGT SKA MAN ANVÄNDA PEPPARKAKSFORMER...VAD SKA MAN SÄGA. HON HAR ÄRVT ALLT FRÅN SIN PAPPA.


alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Underbart söta

Gun

Vilka gullungar! Råa bullar är tydligen gott har jag hört.:)

anki

Tack snälla goaste goaste Kadri för din kommentar



Kraaaaam

jennifer gräll

sv: hehe , ja att åka skidor är alltid härligt :D

Mathilda

mja det är faktiskt rätt tråkigt :/

MT

aw, tack :)

gud, hon är så satans söt - bedårande!

Robina

söta kort =)

sv: tack så mycket:D

alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha ja det är så skönt:D

LINDEROTH

Söta bilder :)

Josefine- mamma till Olivia

Men vilka gullungar, dina tjejer är så söta, fina bilder! :)