18:E MARS

Läste i går att den tyngsta barnet som fötts vägde 10,8 kg. 
På tanke att Tessy är 15 månader och väger i dagsläget 8,9 kilo är jag full av undran. Jag tycker hon är tung o bära runt på armen. Hur i helsike klarade denna mamma o bära runt en jätte bebis i sin mage. Jag skulle nog ha blivit förlamad. Nej, man ska inte klaga över sin tunga mage  när man är gravid, det finns de som har det värre. Till exempel mannen min. Hans ölmage måste ju väga minst 70 kilo.
 Nu ska jag börja fixa i årdning barnen. Det ska bli bak i dag och sen ska jag lägga ut lite leksaker o kläder på blocket . Håll tummarna att allt blir såld så jag kan köpa nya leksaker och nya kläder, på loppis.
 God morgon till alla och ha en så bra dag.
Förresten vill ni ha en fortsärrning på min berättelse ?



Emilie

Ja verkligen skönt att inte behöva tänka på det nå mer! :P Tack tack! :)

Gun

Jag vill jättegärna ha en fortsättning.

Ha en bra Torsdag!

Girly

Allt bra? Gulliga barn kul att bada:)

kram girly

emina -konst & kreativitet-

10 kile är en heel del... Måste blivit mycket problem.



SV: tack så mycket:)

Haha är mannen ett halvt barn elelr har han ett barn som är 0,5 ditt?

Neha

Det kan inte ha varit lätt alltså.



Tack du=)

Anki

Jättesöt honär din flicka



Kraaaaaaaaam

Frida Stigevik

sv: tackar :)

simone

OJ, just att bära på magen blir nog en vane sagt iom att barnet växer sakta kan jag tänka (om man tänker på överviktiga som bär tjugotal kilo på magen) men jag är imponerad över att föda detta barn :O Om hon ni inte fick snitt så ^

Johanna

oj 10kg? Det kan man knappt kalla bebis ens ler



magknip är jobbigt, det är bättre nu som tur var är :)

Jennie

10 kg är inte lite haha :P

Malin

Hehe Ja det var tanken men det bor en härmapa i oss alla och den ena är värre än den andra så därför kände jag för att byta igen. Får se hur länge det dröjer innan jag måste byta igen..

attis

Det måste vara fruktansvärt tungt att bära och föda fram eett sånt stort barn. Jag funderar oxå på att bli manfniss Ha en bra dag.

Kramen

annsan_s

Vilken söt tjej du har! Kram

re

Min yngsta vägde 4,9 kg, tur att jag inte visste det innan hon kom ut.

gabriella

söta bilder

andreakarolina

Ja tack till fortsättning på berättelsen! :)

Ellis

ÄNTLIGEN fick hon ett bad!

Ellis

sv. tack för de fina orden, du är en mirakelmamma du med! :D

Josefine- mamma till Olivia

Om man hade tid och kunskap att sälja kläder på nätet, har hur mycket som helst här hemma som Olivia vuxit ur.



Härligt med skumbad :)