20:E MARS

Lördag i dag och jag får åka till loppis. Rena rama himlen. Sen ska vi handla lite gott och ha besök. Måste även rensa klart bland Jessicas o Tessys kläder o leksaker. För någon ogrundlig anledning växer de.
 Mannen o jag hade så himla roligt i går. Jag kunde inte somna för vi skrattade så jag fick ont i magen. Ska dela med mig senare i kväll några MANNEN o JAG samtal. Ibland blir jag själv förvånad över min egen dumhet, men så är det. alla kan inte ha en hög IQ.
 Ska bjuda denna vackra bild på Tessy o hennes morgonfrisyr innan jag börjar klä barnen och vi ska åka. Hoppas ni får en fin o solig lördag och vi `´ses`´ senare.

Renee

Jag gillar frisyren, vilken liten sötnos.

Förvirrade Morsan

härligt med loppis :D och vad söt tessy är i morgonfrisyren=)

Anki

Här ska vi åka till Ikea, jipppppppi sambon själv kom m ed förslaget



Kraaaaaaaaaaaaaaam

[email protected]

SV: Jag tror absolut det du säger stämmer. men jag udrar hur många som tycker at de där är konst. tycker du?

Johanna

Haha ser fram emot det. hoppas ni hittar bra fynd på loppisen!

Malla

Haha så snygg! :D Nellie brukar ha ngt liknande :P

attis

Hej goa vännen. Vilken söt bild :) Vi sak oxå ut på shopping idag. Lite av varje som behövs. Ha en toppendag.

Bamsekram

Annika

ÅÅåå det finns inget bättre än när man kan fynda billigt!



Supersöt bild!

Snart pappa.

God eftermiddag. Efter en lång dag av väntan på golvfirman igår, så kan jag äntligen sitta här. De kan inte börja med golvet föränn på måndag. usch orka med väntan. Haft en bra början av helgen? söt bild :)

Nanna

Hoppas ni hittar något roligt på loppisen ! :)

Deniesé

sv: Tack för tipset, ska kolla där :)

Mja de duger, sj då? :)

thakock

Haha, vilken frisyr! så söt så!

Ellis

Haha vad goooo